Med allt fler kanaler och ett ständigt brus, får du kortare och kortare tid på dig att få ut ditt budskap. Hur gör du?

På Megafon 2024 har vi samlat experterna som vet hur du skapar genomslag.

Välkomen till MEGAFON 2024! 

Tid: 14.00 – 17.00
Datum: 21 november
Plats: Studenternas VIP (Sjukhusvägen 12)

Talare

ORDRUM

Erik Mattsson grundade Ordrum 1996. Han är verksam som föreläsare, moderator och utbildare i kommunikation.
Han utbildar doktorander på Chalmers i populärvetenskaplig presentation och blivande advokater i retorik hos Sveriges Advokatsamfund.

Fredrik Mattsson är föreläsare, utbildare och rådgivare inom kommunikation.
Fredrik har lång erfarenhet av att utbilda arbetsgrupper i bemötande, mötesledning och presentationsteknik – och praktisk träning i svåra samtal.

MIKAEL JOHANSSON – SWINTON INTERNATIONAL

Mikael Johansson har flera gånger blivit viral genom sina fejkkampanjer för välkända varumärken.

Du kanske känner igen Foodora vattenleverans, ”Footlong Ballerina”, ”Khaleds Kaviar” eller parodier på valaffischer? Tillsammans har dessa kampanjer genererat miljoner visningar över sociala medier.

FELICIA KITTELSEN – SALGADO

Felicia Kittelsen är contentstrateg och producent med en passion för konst och socialpsykologi. Hon kombinerar sitt öga för trender i det digitala landskapet med strategiskt tänkande för att skapa innehåll som träffar rätt för Salgados kunder.
Som en av företagets utbildare delar hon ofta med sig av sina insikter kring strategi och contentproduktion. När hon inte arbetar, fördjupar hon sig i kreativt skapande genom att måla och skulptera, och är dessutom aktiv i Uppsalas musik- och klubbscen där hon driver klubben Uppsala Jungle.

MATTIAS ANDERSSON – MILTTON INSIGHTS

Mattias Andersson är medgrundare till Miltton Insights, ett konsultbolag inom datadriven marknadsföring som hjälper sina klienter att bli mer relevanta i sin kommunikation med sina kunder. Miltton Insights har blivit utsedda till Sveriges bästa byrå i branschen tre år i rad. Innan Mattias drog igång Miltton Insights var han bl a Head of CRM Analytics på SAS, CRM- och Kundklubbsansvarig på Twilfit, samt Analyschef på 3. Han är en flitigt anlitad föreläsare inom CRM och datadriven marknadsföring. Mattias är även medförfattare till böckerna ”30 Advice from the 30 Greatest Professionals in CRM and Customer Service in the World” samt ”Hello $FirstName – Profiting from Personalization”. Tidigare i år blev han även utsedd till en av Sveriges 500 viktigaste techinvesterare.

Partners

© 2018 Relation

Relation AB

mail: info@relation.se